3 Rose Street, Wellington, 7646
+27 (0)21 864 5180
admin@fhbc.co.za
Visit FHBC in Namibia
FHBC FHBC
  • Home
  • About us
    • MISSION AND CORE VALUES
    • BACKGROUND
    • COMMUNITY
  • Meet the team
    • Directors
    • Management
    • Personnel
  • Services
    • Accounting
    • ADMINISTRATION AND SECRETARIAL SERVICES
    • CORPORATE STRUCTURES AND STRATEGY
    • ESTATES AND TRUSTS
    • HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
    • PAYROLL PROCESSING AND ADMINISTRATION
    • TAX COMPLIANCE AND ADMINISTRATION
    • LEGAL SERVICES
  • Careers
    • Current Vacancies
    • Submit Application
  • News
    • Latest News
    • Important Dates
    • NEWSLETTER SUBSCRIPTION
  • Contact us
WATTER FAKTORE BEÏNVLOED ONS WERKSVERHOUDINGE?

WATTER FAKTORE BEÏNVLOED ONS WERKSVERHOUDINGE?

0August 1, 2016July 7, 2017
By FHBCIn All Categories, Human Resource Management

Die onderstaande is basiese beginsels om versuurde werksverhoudinge te voorkom.

Grondbeginsels vir professionele verhoudinge:

  • Self-respek
    • Gedrag wat toon dat u:
    • met waardigheid optree; en
    • waardig is vir aandag van kollega

Almal ken die spreekwoord:  “charity begins at home”… Respek begin by elke individu.

‘n Persoon kan nie respek teenoor iemand anders openbaar wanneer hy of sy nie self-respek het nie!

  • Wedersydse respek
    • Om iemand te hanteer/benader soos wat u hanteer/benader wil word.
    • Wedersydse respek is die opregte agting vir die waardigheid van ‘n persoon of posisie.
    • Wedersydse respek is ’n emosie wat gedemonstreer word deur gedrag.
    • Wedersydse respek beteken nie dat ons met mekaar oor alles moet saamstem nie, maar dat ons steeds opinies lewer binne die waardigheidsraamwerk van wedersydse respek.
  • Empatie / begrip
    • ’n Mate van empatie / begrip is nodig in enige verhouding.
    • Empatie is die vermoë om uself in iemand anders se skoene te kan stel.
    • Empatie / begrip is ʼn opregte besorgdheid vir die ander persoon met geen “versteekte agenda” nie.
    • Dit is die vermoë om iemand anders se situasie op ’n bepaalde oomblik te verstaan – hulle perspektief, emosies en aksies (reaksies).
  • Samewerking
    • Dit is ‘n gesamentlike poging van ’n individu of groep om ‘n gemeenskaplike doel te bereik.
    • Die gesamentlike optrede van ‘n groep verseker dat take met effektiwiteit en doeltreffendheid afgehandel word.

Om saam te werk bou goeie verhoudinge!

  • Wedersydse vertroue
    • Wedersydse vertroue word beïnvloed deur ’n individu se karakter, integriteit en bewese vermoë.

U moet deposito’s in die verhoudingsrekening maak en slegs dan kan u vertroue daaruit onttrek …

  • Toewyding
    • Toegewydheid is ‘n ooreenkoms en ‘n belofte met uself en ander om lojaal te wees in enige verhouding en ooreenkoms.
    • Toewyding is die gewilligheid om u tyd en energie te gee aan iets waarin u in glo, of ‘n belofte of ferm besluit om iets te doen.

Maniere van kommunikasie

  • Dit is belangrik om te verstaan dat daar verskeie maniere van kommunikasie bestaan, nl:
  • Verbaal, nie-verbaal en geskrewe. Let ook daarop dat interpretasies verskil.  Dus, u manier van kommunikeer word beïnvloed deur wie u gehoor is!

Wat kan kollegas van mekaar verwag?

  • Groet mekaar
  • Sê asseblief en dankie
  • Wees vriendelik en respekvol
  • Neem mekaar in ag
  • Wees betyds vir afsprake
  • Meld betyds aan vir diens
  • Trek professioneel en gepas aan
  • Luister wanneer ʼn kollega praat
  • Gebruik goeie taal – geskrewe en verbaal (onthou interpretasies verskil)

Wat doen ons wanneer ons meningsverskille het?

  • Om u kollegas te verstaan, sal u help in die bou van ‘n beter verhouding met hulle.
  • Ons doen dit deur oop, eerlike en duidelike kommunikasie.
  • So ook het elke individu behoeftes wat bevredig moet word.
  • Wanneer ons met etiket te doen kry, moet ons verstaan waarom mense moeilik of geirriteerd voel. Die rede hiervoor is duidelik – die basiese behoeftes wat hulle het, was nie vervul nie.
  • Fokus op die probleem, nie die individu nie! Identifiseer die behoefte wat nie nagekom is nie en addresseer die kwessies.
  • Die behoeftes kan een of meer van die volgende wees:
  • Die behoefte om verstaan te word.
  • Die behoefte om welkom te voel.
  • Die behoefte om belangrik te voel.
  • Die behoefte aan vertroosting.
PROVISIONAL TAX – ARE DIRECTORS OF COMPANIES AND MEMBERS OF CLOSE CORPORATIONS LIABLE?PERSONEELNUUS

Share this post?

Facebook Twitter Pinterest

Categories:

  • Accounting Services
    (16)
  • Administration and Secretarial Services
    (19)
  • All Categories
    (62)
  • Associate Services
    (6)
  • Commencement and Structuring of Businesses
    (8)
  • Estates and Trusts
    (111)
  • Human Resource Management
    (28)
  • Legal
    (32)
  • Office and Personnel
    (119)
  • Payroll Processing and Administration
    (6)
  • Tax Compliance and Administration
    (98)

FHBC Wellington

  • 3 Rose Street
  • Wellington
  • View Map >>

FHBC SOMERSET-WEST

  • Unit 101 Crossfire Place, 15 Gardner Williams Avenue, Paardevlei
  • Somerset West
  • View Map >>

FHBC Payroll Services

  • 21 Jan van Riebeeck Street
  • Wellington
  • View Map >>

FHBC TRUST ADMIN SERVICES (PTY) LTD

  • 3 Rose Street
  • Wellington
  • View Map >>

Connect with us

  • + 27 (0)21 864 5180
  • admin@fhbc.co.za
  • Newsletter Subscription

Office Hours

  • Monday - Thursday: 08:00 - 16:45
  • Fridays: 08:00 - 15:30
  • Saturday - Sunday: Closed
FHBC FHBC
  • Home
  • About us
    • MISSION AND CORE VALUES
    • BACKGROUND
    • COMMUNITY
  • Meet the team
    • Directors
    • Management
    • Personnel
  • Services
    • Accounting
    • ADMINISTRATION AND SECRETARIAL SERVICES
    • CORPORATE STRUCTURES AND STRATEGY
    • ESTATES AND TRUSTS
    • HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
    • PAYROLL PROCESSING AND ADMINISTRATION
    • TAX COMPLIANCE AND ADMINISTRATION
    • LEGAL SERVICES
  • Careers
    • Current Vacancies
    • Submit Application
  • News
    • Latest News
    • Important Dates
    • NEWSLETTER SUBSCRIPTION
  • Contact us
FHBC © 2016 | All Rights Reserved | Legal Notices | T&C of Services